Har slarvat...

Ja, jag vet att jag har slarvat med inlägg på bloggen men har varken haft tid eller inspiration. Alldeles för mycket tid går åt till att hänga över böckerna just nu. Och så är det som vanligt full fart och jag har haft fullt upp med en massa annat. Efter påbackning från Anna "Over there" som gav mig en liten spark där jag bäst behövde den, så kommer här en liten sammanfattning av senaste månaden.

Detta är en minimal del av vad som har hänt:

- Besök av mamma
- Ungern och Euro Dog Show i Budapest  med mamma och Gordon
- Blev moster till lilla Agnes
- Sverigeresa med barnen
- Spikat fast (!) taket på lilla stugan
- Födelsedag  (25 år var det va?)
- Ny kamera, Nikon D-40      :)
- Barnen har haft höstlov
- "Vaccinationsrace" för både två och fyrbenta
och så en massa annat som hör vardagen till som t ex Ebbas skola i Prag, Mattias distansstudier, garderobsrensning, hockeymatcher och självklart mina egna studier.

Skärpning utlovas!

       
Gordon i Ungern     På väg till Sverige     Lilla Agnes              Spikar takpapp

Kommentarer
Postat av: Åsa

ÄNTLIGEN!!! Jag har allt undrat vart du har hållit hus! Skönt med ett livstecken! Det var ju DU som skrev att man inte fick ta några vita dagar och ffa inga vita veckor...he he! Välkommen tillbaka :)

2008-11-03 @ 12:34:58
URL: http://asa-s.blogspot.com
Postat av: Anna

Precis Rebecca. Inga vita veckor! Okej!?

Men trevligt i varje fall att höra att du haft det bra.

Och fullt upp verkar det som!

Förresten, efterskottsgrattis på tjugofemårsdagen! ;)

2008-11-03 @ 18:10:34
URL: http://annasweden.blogspot.com
Postat av: Anna

I guess att det blir massor av tårta den 21:a.....Grattiskramar i efterskott!!!!

2008-11-03 @ 22:12:57
Postat av: Petra

Hej Rebecca!

Har läst din blogg lite då och då, tycker det är skoj att se hur du har det...

Vad är det du pluggar?

Själv läser jag vårdvetenskap 61-90 hp och håller på att avlida av stress och plågsamt ointresse, tyvärr. Behöver poängen för vidare studier dock...

Fortsätt skriva, det är kul att läsa!!

2008-11-05 @ 14:13:25
Postat av: Rebecca

Åsa: Vet att jag sa att du inte fick ta vita bloggveckor. Menar det fortfarande! Detta var ett undantag. I promise!



Anna "Over there": Som sagt... ska skärpa mig. Och tack för födelsedagshälsningen. 25 är ju ingen ålder på en häst!



Anna "At home": Massor av tårta på din födelsedag! Absolut! Tror det kan bli svårt att ta med min tjeckiska favorit Medovnik men det finns ju andra sötsaker vi kan frossa i.



Petra: Läser spec utb till barnsjuksköterska. Tycker inte det räcker med iva-vuben så nu har jag gett mig på detta. Ibland känns det övermäktigt, men jag har ju ett mål så det är bara att bita ihop och läsa vidare. Lycka till med ditt pluggande!

2008-11-07 @ 10:03:38
URL: http://pardubice.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej lilla gumman!

Vet precis hur du känner dig :o)

Dessutom måste du ju snart börja tänka på hemflytten. Får Johan och jag komma till våren?

Längtar efter er och Pardubice.

Här är det full rulle. Vi har renoverat i flera veckor, hinner ingenting.. Jobbar, sover, äter och på helgerna renoverar vi. Kram till er alla Lottis

2008-11-09 @ 18:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0