PS. Jag saknar jobbet!

Fick ett telefonsamtal från Anders på ambulansen. Fakultet Blekinge är på riksträff i Vadstena och de saknar mig där.
Förra året var alla PS-utbildare (Prehospital sjukvårdsledning) vid Rimforsa Strand. Åh, vad jag önskar att jag hade varit med i år också! Nu fick jag ju tack vare telefonsamtalet vara med på ett litet hörn trots allt! Inte för att jag vet om det lindrade jobbabstinensen eller ökade på den egentligen, men efter att ha haft en riktig skitdag så var den hälsningen precis vad jag behövde. Tack Anders! 

                                                     Anders  "in action" på en av PS-kurserna


                                                   

Bilden från båtresan på sjön Åsunden är lånad  från Katastrofmedicionskt centrums sida. Gissa om jag, Lena och Susanne hade det bra i detta sällskapet på förra årets riksträff!    ;-)


Kommentarer
Postat av: Sara Frick

Även jag blir lite nostalgisk för det var många år sedan nu jag badade i sjön Åsunden. Har varit på gymnastikläger där i många år. Vet inte om det finns fler sjöar med det namnet men "min" sjö Åsunden ligger utanför Ulricehamn.

2008-05-14 @ 10:12:14
Postat av: Rebecca

ja du Sara... mina geografikunskaper är inte de bästa med Åsunden vi åkte båt på ligger söder om Linköping. Fantastiskt vackert!

2008-05-14 @ 10:46:58
URL: http://pardubice.blogg.se/
Postat av: Lottis

Hej Beccis! Förstår att du saknar jobbet! Det gör jag med, fast jag har bara varit hemma sedan i torsdags (havandeskapspenning). Hade nog kunnat jobba ett par veckor till, blir ju helt rastlös här hemma. Hoppas allt är bra! Följer din blogg o ni verkar ju ha det super! Kul att din syster ska få barn! Miss u! Kram Lotta

2008-05-26 @ 13:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0