Running Sushi

Det har blivit mycket Prag på sista tiden. Ett par gånger i veckan sista månaden. I tisdags åkte jag in för att hämta det nya passet och samtidigt fika med Emma. Det blev några timmars prat och ett par kaffe latte på en uteservering under tak medan turisterna sprang förbi i ösregnet. Trevligt!
Idag skulle Björn till ambassaden för att förnya sitt pass som precis som mitt hade nått sitt slutdatum. Självklart hängde jag med! Efter avklarad passfotografering plus kaffe på ambassaden tog vi en sväng på stan. Lunch åt vi på Running Sushi på Palladium. Jag kan säga att det inte bara var sushin på "plockbandet" som for runt i en väldig fart. Även servitrisen som plockade undan alla Björns tallrikar fick springa fort för att hinna med i samma tempo som Björn åt av godsakerna. Undrar om vi är skyldiga servitrisen ett par nya löparskor nu eftersom hennes sulor säkert är utslitna efter vårt besök...

                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0