Peace & Love

Johan och Lotta ska fira sina respektive 40-årsdagar med en "80-årsfest" på lördag. Temat är Flower Power. Nu kan jag inte påstå att min garderob ser ut som om den var tagen ur filmen Hair, och det som eventuellt skulle kunna funka kastade jag nog i samband med flyttens garderobsrensning, men det ska nog ordna sig. Mina höga gröna moccastövlar med blommor kastade jag faktiskt inte och de är ett säkert kort.
Jag och Sara tog en shoppingrunda på stan idag och besökte några second handbutiker i jakten på den rätta looken. Jag tror vi lyckades ganska bra. Ett och annat peacemärke, utsvängda jeans och hippieinspirerade tröjor ska säker ta oss halvvägs till Nemosice/ Woodstock på lördag. Det är väl bara att "go with the flow".
Peace & Love!

Kommentarer
Postat av: Sara Frick

Tomas var faktiskt ganska nöjd med sin skjorta och den andra amerika-tröjan slåss jag och Albin om att få använda! Den är så "töjig" att vi båda kan ha den faktiskt.

2008-05-22 @ 11:24:51
Postat av: Rebecca

Kul att Tomas gillade sin skjorta. Den är helrätt till festen! Amerika-tröjan får nog Albin ha för jag tror inte att det blommiga linnet är lika snyggt på honom...

Mattias blev också nöjd med sina kläder och med ett pannband till så är looken klar. Synd att det är försent för Björn att odla 70-tals mustach och polisonger bara. :)

2008-05-22 @ 11:36:24
URL: http://pardubice.blogg.se/
Postat av: Desi

Åh, jag älskar temafester, utklädning och alla andra tillställningar där man kan släppa loss och skylla på att det ingår i "kvällens roll"..

Hoppas att ni får roligt!

2008-05-22 @ 22:54:05
URL: http://www.fitnessdesi.blogspot.com
Postat av: Tobbe

forza malmö

2008-05-24 @ 20:08:10
Postat av: Rebecca

Desi:

Alltid bra att ha något att skylla på... ;)



Tobbe:

Tror att du måste se Sparta Prag någon gång!

2008-05-25 @ 19:39:27
URL: http://pardubice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0