Lost

Jag är medveten om att jag har ett fruktansvärt dåligt lokalsinne. Jag är helt vilse om jag tar fel tunnelbaneuppgång i Stockholm eller om jag hoppar av spårvagnen en station för tidigt i Prag. Jag har alltid ett antal olika stadskartor i väskan. Bara för säkerhets skull.För ett tag sedan hamnade jag helt vansinnigt mycket fel när jag skulle cykla till veterinären och där har jag ändå varit en hel del.
Idag var det dags igen. Morgonens powerwalk blev betydligt längre än jag hade tänkt mig. Då ska ni veta att det nästan är omöjligt att gå fel här och att jag som cyklar på alla små och stora vägar faktiskt anser att jag hittar ganska ok här omkring. För att vara jag.
Idag insåg jag att jag nog måste skaffa en mobiltelefon med GPS. Hittar jag inte hem så kanske det går att spåra upp mig i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0