Plastická chirurgie

Idag har jag varit hos plastikkirurgen här i stan. Bara för en konsultation och undersökning inför det kommande ingreppet. Kostnad 30 CZK, vilket motsvarar 11-12 kronor med dagens valutakurs. The surgery, som dr Sorma kallar det, ska utföras på onsdag eftermiddag nästa vecka.
Jag kan gissa vad ni tänker... Desperat hemmafru med acrylnaglar och färgat hår som antingen ska fettsuga lår och rumpa eller lyfta brösten.
Visst... jag hade väl kunnat tänka mig båda sakerna. Ett par storlekar mindre jeans och brösten två våningar upp inför bikinisäsongen. Perfekt!  Men nej. Jag ska bara ta bort ett födelsemärke på kinden. 5-10 minuters ingrepp med laser. Inte ens en kniv i sikte.
Lovar däremot att meddela så fort jag blir sååå desperat att jag ger upp tron på att kunna leva med övriga skavanker.

Kommentarer
Postat av: Desi

hahaha.. jodu, jag hann tänka både det ena och det andra..lät fruktansvärt billigt med ;)
Får väl se om mina pengar räcker till ett besök v.13, det skulle vara ett skönt brejk i vardagen!
Kram

2008-02-20 @ 22:07:09
URL: http://www.fitnessdesi.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Ja, kan förstå att du trodde det var stora grejer på gång, men inga skalpeller här inte! Jag får låna Mattias boxningssäck istället och kanske göra lite tätare turer till gymet. Och annars så finns det ju både "push-up och hold-in kläder" som kan hjälpa till.
Och så får jag ju både recept och inspiration från din blogg!
Kram tbx

2008-02-20 @ 22:20:09
URL: http://pardubice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0