Hingstvisning i Mnetice

Idag följde jag och Björn med Mimmi, Jacko och Oscar på hingstvisning. Det var jätteroligt och vi fick se fantastiskt fina hästar. Sist jag var på hingstvisning var i Flyinge för en herrans massa år sedan.
Det är helt otroligt, men på vår lilla gata i vår lilla by ligger Equine Reproduction Center . Kolla in länken för det är värt att ta en rundtur på deras hemsida. För att se lite fler bilder så gå in på den tjeckiska länken också och titta under fotogalleri så ser ni vilka underbara hagar med vackra hästar som jag brukar passera på mina hundpromenader.
Det är nästan så att jag saknar åren då jag i praktiskt taget bodde i stallet. Men bara nästan, så jag tittar bara i smyg på hemsidans bilder av hästarna som är till salu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0