Zlatan och Mattias

Igår, när vi var i Kutná Hora, fick Björn ett sms av Mattias som då befann sig i Malmö: "Zlatan hoppade av tåget när jag skulle gå på!" 
Det är något speciellt med Zlatan! Som den Malmöfödda fotbollssupporter Mattias är kan jag tänka mig vilka två låtar han hade i huvudet resten av tågresan.

Allt det som jag ser, det har han också sett.
Ohiiya Zlatan och jag, vi é från samma stad.
Och allt det som jag hör, det har han också hört.
Ohiiya Zlatan och jag, vi é från samma stad.

                                
och

Ingen kickar fotboll som han, Zlatan, jag säger Zlatan
Svenskens hopp, vår superman, Zlatan, jag säger Zlatan
I love you, ich liebe dich, Zlatan Ibrahimovic

Tilläggas bör att sist Björn var på Kastrup så var min favorit Marcus Allbäck där, och gången innan så såg Björn  Tomas Brolin. Jag ser aldrig annat än affärsresenärer, studenter och småbarnsmammor när jag är ute och reser.
Nästa gång jag ska någonstans ska jag kolla Daniel Majstorovics eller  Henrik Larssons spelschema. Nu måste det väl ändå vara min tur!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Rebecca!
Kul att du skickade en kommentar! Nu har jag hittat till din blogg också. Kul att läsa om en annan "lyxhustru", hrm ... :)

2008-04-07 @ 11:30:30
URL: http://www.annasweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0