Back on track

Nu när jag har landat i den svenska vardagen igen så är det läge att ta tag i jobbet som kommer krävas för att bli av med alla "latte-kilon" som har satt sig på kroppen under min tid i Tjeckien. Visserligen så blev det inte riktigt lika mycket fika och luncher på stan efter att Lotta flyttade hem, men å andra sidan så blev det ingen träning efter det heller. Inget av det är ju speciellt kul att göra ensam...
Idag har jag i alla fall varit nere på Ron och skrivit in mig. Jag måste ge Camilla ett stort tack för hennes peppande meddelande i förmiddags: "Kom ner och cykla lite med mig i kväll kl. 18.00 i stället....Då kan vi snacka LYCKA.". Det avgjorde saken så nu ser jag fram emot ett riktigt svettigt spinningpass ikväll! Jag vet ju hur rätt hon har. Spinning är lycka!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Uj, uj, uj...spinning, inte min favorit men det bränner ju väldans bra! Inte så lätt att bli av med sina "latte-kilo" graviditets-kilo...kalla det vad man vill, med åldern tycks det bli allt svårare, suck! Hoppas ni får det riktigt bra på hemmaplan nu! Trevlig helg! Åsa

2009-01-16 @ 16:21:32
URL: http://asa-s.blogspot.com
Postat av: Rebecca

ja, nu får jag nog kalla dem latte-kilo. Kan knappast skylla på barnen efter alla dessa år... Tur att jag bara älskar spinning!

2009-01-16 @ 23:10:13
URL: http://pardubice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0