Mamma Mia vilken film!

Idag skulle Ebba, Mattias, Alex och fröken Katarina se filmen Mamma Mia med skolan. Jag och Eva var inte sena att hänga på så med laddade med popcorn och Coca-Cola intog vi biosalongen.
Vilken underbar film! En riktig feelgood-film! Jag kom på mig själv med att sitta och hoppa i biofåtöljen i takt med musiken och det var helt omöjligt att inte sitta med ett jätteleende från början till slut.
Till alla er som ännu inte har sett filmen kan jag bara säga en sak. Gör det! Jag ska se den igen, och igen, och igen!

Kommentarer
Postat av: Sara Frick

Jag såg på TVn en reklam där de intervjuat de som är med i filmen. Den verkar bra och ser fram emot att se den.

Sara

2008-09-10 @ 11:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0