Slutspurt i hemkunskap årskurs 8

Nu har Mattias kört en spurt i hemkunskapen så att han kan lägga den bakom sig resten av terminen och istället koncentrera sig på övriga ämnen.
Det har blivit många goda rätter under månaderna som har gått och jag behöver definitivt inte oroa mig den dagen han flyttar hemifrån. Mattias kommer garanterat äta gott och varierat. Här kommer ett "smakprov" på vad han har lagat under 17 veckors hemkunskap. Gissa om vi har njutit...

                      

Potatissoppa och         Panerad fisk med         Ostkaka                         Stekt fläskkotlett med  
vänskapsbröd               potatismos                                                             hasselbackspotatis


             

Pizza                               Risgrynsgröt               Och som bonus ett skinande kök! Tack Mattias!

Kommentarer
Postat av: Sara Frick

Mmm... härligt...ser fram emot när mina barn ska börja med hemkunskap. Hoppas att de får hemuppgifter då!
/Sara

2008-03-09 @ 15:50:27
Postat av: Desi

MER MAT!!? Allt ser ju så gott ut :)

2008-03-09 @ 20:03:02
URL: http://www.fitnessdesi.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Ja, visst blir jag bortskämd med två så duktiga kockar i huset!

2008-03-09 @ 20:12:32
URL: http://pardubice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0