EM-tårar

Nu svider det i hjärtat!
Först Sveriges förlust i lördags kväll och sedan Tjeckiens förlust mot Turkiet igår. Just nu tycker jag att EM suger!

Mitt råd till Lagerbäck på onsdag är att ta ut Anders Svensson, ta ut Henke när han inte orkar lyfta dobbarna från gräset längre ,och låt Zlatan själv avgöra när det är dags att lämna planen. Och vad gäller Ljungberg så kan han sätta sig i publiken i väntan på nästa kalsongreklam.
Dessutom väntar jag fortfarande på att få se Allbäck och Majstorovic på planen.  Med de två i matchen skulle jag faktiskt kunna överleva ännu en förlust. Det hade det väl varit värt, tjejer?!

Hälsningar från soff-coachen som rapporterar direkt från Tjeckien.

Kommentarer
Postat av: Cassie

Hoppas Din dag blir bra =)

2008-06-16 @ 10:34:46
URL: http://cassie92.blogg.se/
Postat av: Anna

Du har ju talang som soffcoach! :)

2008-06-16 @ 16:41:53
URL: http://annasweden.blogspot.com
Postat av: Åsa

Varför inte en kvinnlig landslagstränare?!? Du verkar ju fatta vad det handlar om! Håller alla tummar och tår på onsdag!!! Trevlig sommar!

2008-06-16 @ 17:21:29
Postat av: Rebecca

Ja, kommer Svenska Fotbollsförbundet med ett erbjudande så lovar jag att överväga det. Då blir det inte bara rapport från soffan, utan direktsändning från eftersnacket i omklädningsrummet och andra spelare på planen.

;)

2008-06-17 @ 08:47:28
URL: http://pardubice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0