Nätverk

Nu är det dags för mig att ta tag i mitt sociala liv i Tjeckien. Inte bara för barnens skull utan lika mycket för mig själv.
Visserligen är vi ju ett blandat gäng här med anknytning till supportgruppen men jag måste nog vidga mina vyer ytterligare. Faktum är ju att vi svenskar i Pardubice inte blir fler utan snarare färre i takt med att supportgruppens personal successivt minskar. Jag tror att det är jätteviktigt att knyta nya kontakter om det ska fungera att bo såhär. Det är så lätt att bara låta dagarna rulla på. Steg ett blir att ringa Zdenka och äntligen bestämma tid för den där koppen kaffe vi så länge pratat om!

Föreningen svenskar i världen www.sviv.se
Svenska mammor www.svenskamammor.com

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt rätt Becca!! Du som är så himla social och pratglad har väl inga problem med att göra nya vänner? Jag menar..JAG gillade ju dig direkt när jag såg dig!!
Kram!

2008-02-07 @ 17:52:48
Postat av: Rebecca

Tack! Ska genast ta tag i det!
Kram tillbaka Desi(?)

2008-02-07 @ 19:08:50
URL: http://pardubice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0