Mr Charming

Idag har jag tillbringat förmiddagen med en av Pardubices allra charmigaste killar, Oscar 3 år. Roligare unge får man leta efter. Han har helt underbara kommentarer till allt! Vi har målat i målarbok, bakat muffins, sjungit och spelat dataspelet  "Fem myror". Jag funderade allvarligt på att behålla honom och ge Mimmi Diesel istället, men insåg att hon för det första aldrig skulle gå med på bytet och för det andra att jag nog ändå föredrar att låna och lämna tillbaka för då behöver man bara göra det som är roligt! 


                                                          

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Roligt måste ni ha haft, för det första han sa till mig när jag hämtade honom hos Dana var: Jag vill till Rebecka.
Tur att Elvis var glad åt att se mig iallafall:)
Tack än en gång för hjälpen.

2008-02-21 @ 22:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0