Laserdome

I eftermiddags var det dags för besöket hos plastikkirurgen Dr SormaLaser Centrum för att ta bort födelsemärket på kinden. En timme innan skulle jag vara där för att få EMLA-kräm på så att det inte skulle kännas så mycket. När ena sköterskan skulle sätta på krämen frågade hon om jag ville bli av med något mer. Jag hade självklart vissa önskemål, men insåg ju att hon knappast tänkte fixa en fettsugning samtidigt, så jag sa nej. Då frågade hon om jag inte ville bli av med ett annat mycket mindre födelsemärke så jag nappade och det slutade med fem stycken laserbehandlade prickar. Nu har jag fem vita plåster i ansiktet och ser ut att vara redo för en halloweenfest. Som tur är så får jag ta bort dem imorgon bitti så jag slipper gå runt såhär. Det räcker att jag nästan skrämde slag på tjeckiskaläraren ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0