Utmanad

Jag har fått en utmaning från det stora landet i väst, från Anna of Sweden. Jag ska svara på frågor och skicka dem vidare. Självklart antar jag utmaningen!

Fem saker på min att-göra-lista idag:
1. Plugga SO, imperialismen, med Mattias som läser årskurs 9.
2. Skaffa kurslitteratur till utbildningen jag börjar på nästa vecka. 
3. Kolla klorhalten och pHvärdet i poolen
4. Kolla tågbiljetter till Ungern första helgen i oktober.
5. Ringa veterinären och boka tid för kattens vaccination.
Vad gjorde du för tio år sedan?
Jobbade natt på akuten i Karlshamn, inskolade två barn på dagis och målade väggar i nyinköpta huset på Aklejavägen.
Ställen jag bott på:
Malmö, Tygelsjö, (Paris, Aten ), Tygelsjö, Malmö, Ronneby och nu i Pardubice i Tjeckien.
Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär: 
(En amerikansk billion är en svensk miljard, en svensk biljon är  tusen miljarder. Mycket pengar oavsett!)
1. Bygga eller köpa ett eget hotell. 
2. Utbilda mig till modist.
3. Dela med mig!
4. Resa, resa, resa, resa... och resa igen
5. Köpa drömhuset 

Regler: Välj ut 6 personer och utmana dem i deras bloggar. Meddela personen du blev utmanad av när du genomfört utmaningen.
Jag skickar utmaningen vidare till Kattis, Sara, Mimmi, Tojan , Åsa och Desi

Kommentarer
Postat av: Tojan

Antog din utmaning, såklart :-)

2008-08-26 @ 19:39:22
URL: http://tojantyckertill.blogspot.com
Postat av: Desi

Tjohoo! Vad kul! Jag kommer att försöka hinna lägga in den imorgon.. skoj, skoj!! :)

2008-08-26 @ 23:10:51
URL: http://www.fitnessdesi.blogspot.com
Postat av: Anna

Bra jobbat! Nästa gång får du utmana mig. Fast detta var kanske inte så mycket till utmaning ... :)

2008-08-27 @ 05:39:28
URL: http://annasweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0