Bränn, bränn, bränn

Mina långa snygga acrylnaglar är... hmmm... mindre snygga idag kanske man kan säga. Vaknade imorse och det var riktig höst. Mörkt och kallt. Tänkte att jag skulle göra det lite mysigt för barnen innan de skulle till skolan så jag började förbereda frukost och tände några värmeljus. Vad jag inte tänkte på var att plast brinner... Just det! Jag eldade upp min tumnagel!!!! Gjorde som jag brukar, dvs tog en tändsticka, tände den och försökte tända så många ljus som möjligt. Det var bara det att när lågan hade ätit upp största delen av tändstickan så var min tumnagel ivägen och så gick det som det gick. Som tur är så var det bara toppen som smälte och blev svart men gud vad det luktade. Har filat bort det svarta nu och så får jag kanske be Alicia fixa till resten. Jag tror inte att jag är gjord för att ha långa naglar. I alla fall inte brännbara sådana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0