Blekrosa, rosa, rött... och lite glitter ibland

Jag har avancerat inom nagelvärlden. Första gången hos manikyristen valde jag en väldigt blekrosa diskret färg som gav ett naturligt intryck. Det var ju så jag brukade ha det. Efter det avancerade jag till en något mörkare rosa nyans. Sedan blev det acrylnaglar. Mörkrosa med glitter i.
Under den tid som den här utvecklingen har pågått har jag "hottat upp" nagellacksförrådet hemma. Glitter, silver, guld.
Och nu... Nu är har jag kommit fram till de röda naglarna!
Passar utmärkt till min svarta klänning som jag ska ha på Halloweenfesten nästa vecka. Morticia Adams, släng dig i väggen!
 Och nej... bilden föreställer inte "The Thing" i familjen Adams!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Wow, jag tror jag måste få adress och telefonnummer till manikyristen! Härligt röda naglar! Klänning på lördag? Jag som tänkte ha mumie-dräkten på mig!!!

2007-10-22 @ 16:20:57
URL: http://kattisochgrabbarna.blogg.se
Postat av: Rebecca

Morticia Adams har ju klänning på sig...

2007-10-22 @ 19:53:52
URL: http://pardubice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0